Reprezentanții OMD Mamaia Constanța Participă la Târgul de Turism ITB Berlin
Astăzi, delegația Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța se îndreaptă către Târgul Internațional de Turism ITB Berlin. Echipa este formată din Alexandru Constantin, specialist în foto și video, economistul Alexandra Turcu, și membrii echipei de comunicare Oana Silviana Crăciun și Natalia Vrânceanu.
Anul acesta, organizația a pregătit o serie de materiale de marketing pentru promovarea destinației, incluzând cataloage de prezentare a orașului Constanța și stațiunii Mamaia, memory-stick-uri ce conțin șase filme de promovare subtitrate în limba engleză, hărți turistice și mici suveniruri cu logo-ul Mamaia, destinate tour-operatorilor și partenerilor internaționali.
„Participăm pentru a doua oară la ITB Berlin, unul dintre cele mai importante evenimente din industria turismului la nivel mondial. În acest an, OMD Mamaia Constanța va pune accent pe întâlnirile cu tour-operatorii din Germania și alți parteneri europeni. Intenționăm ca stațiunea Mamaia să fie inclusă în cataloagele de promovare ale agențiilor de turism din Germania și din alte țări europene. Nemții apreciază litoralul românesc, iar creșterea turismului la Marea Neagră confirmă că eforturile noastre au fost fructuoase”, a afirmat George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Târgul Internațional de Turism ITB Berlin, care se desfășoară de peste 60 de ani, reprezintă un punct de întâlnire pentru profesioniștii din domeniul turismului la nivel global. Misiunea acestui târg este de a conecta comunitatea pasionaților de călătorii, turism și ospitalitate, chiar și în perioade dificile.