Actualizări ale sistemelor informatice la PPC Energie și PPC Energie Muntenia
PPC Energie și PPC Energie Muntenia vor efectua actualizări ale sistemelor informatice în perioada 19 – 23 septembrie, parte a procesului de migrare la infrastructura Grupului PPC. În această perioadă, disponibilitatea anumitor servicii și aplicații va fi limitată.
Conform anunțului PPC, clienții vor putea transmite indexul consumului pentru luna septembrie în intervalul 24 – 30 septembrie, până la ora 19:00.
Plățile vor putea fi realizate exclusiv prin intermediul partenerilor bancari, fie prin direct debit, fie prin transfer bancar. Clienții care preferă plata în numerar pot utiliza automatele de plată de tip self-pay, însă înregistrarea acestor plăți de către furnizori va începe abia pe 24 septembrie.
Deși site-ul PPC va rămâne accesibil, serviciile digitale disponibile pe această platformă, inclusiv aplicația myPPC, vor fi suspendate în perioada 19 – 23 septembrie.
Magazinele PPC și call centerul vor funcționa conform programului normal, dar informațiile furnizate vor fi limitate la aspecte generale, din cauza indisponibilității platformelor destinate gestionării relațiilor cu clienții.
Solicitările clienților vor fi preluate prin intermediul adreselor de email dedicate:
co*************@pp******.com
pentru PPC Energie și
co*********************@pp******.com
pentru PPC Energie Muntenia, precum și prin canalele de social media. Reprezentanții companiei au subliniat că, deși pot exista întârzieri în răspunsuri, toate solicitările vor fi procesate și rezolvate cât mai curând posibil.