Achiziție publică pentru sistem de monitorizare video în comuna Limanu
Primăria Limanu a anunțat demararea unei proceduri de achiziție publică pentru achiziționarea echipamentelor necesare unui „Sistem de monitorizare și supraveghere video a spațiului public în comună”. Proiectul este finanțat prin PNRR/2022, componenta C10, având o valoare estimată de 1.078.930,20 lei.
Licitația este programată pentru data de 11 noiembrie 2024, în sistemul electronic al achizițiilor publice (SEAP). Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Georgescu Gheorghe-Daniel, Primar; Feodorof Mihai, Viceprimar; Ivan Georgiana, Secretar general delegat; Narcis Savin, Arhitect șef; și Lazăr Mihaela, Șef Serviciu Venituri și Cheltuieli, alături de consilierii Crăciun Nicolae, Crăciun Victoraș Bogdan, Ciobănel Nicolae, Alecsoiu Adriana, Dumitru Marius, Enacache Fevronia Liliana, Guzu Dan-Gabriel, Maricoiu Ionut Calin, Rață Cristina, Tutea Costel, Vlădescu Ștefan-Răzvan și Vlădescu Nicolae.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor sau cererilor de participare este 11 noiembrie 2024, ora 15:00.
Conform articolului 7 din Legea 190 din 2018, activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, atâta vreme cât există un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile prezentate sunt de interes public și provin din surse publice accesibile.