Compania lui Constantin Chicheanu, singura ofertantă pentru dragajul de întreținere în Portul Constanța.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Contract de Dragaj în Portul Constanța

Compania Consal Trade SRL, asociată numelui milionarului Constantin Chicheanu, este singura firmă care a depus ofertă pentru un contract de peste 6 milioane de lei, oferit de Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța SA, destinat operațiunilor de dragaj de întreținere în Portul Constanța.

Licitația pentru achiziția serviciilor de dragaj de întreținere a fost câștigată exclusiv de Consal Trade SRL, avându-i ca beneficiari reali pe Ștefania și Constantin Chicheanu.

Informații despre Consal Trade SRL

Înființată pe 28 decembrie 1994, Consal Trade SRL are sediul social pe strada Vasile Alecsandri nr. 11 din Giurgiu. Firma este administrată de Marcela Mohanu și Elena Pușa, aceasta din urmă având rolul de împuternicit al sucursalei din Portul Constanța. Unic asociat al companiei este offshore-ul cipriot Hermosiocco Trading Limited.

Consal Trade SRL este recunoscută pentru contribuțiile sale financiare la organizațiile Partidului Național Liberal din Galați și Constanța. Conform unui raport al Autorității Electorale Permanente, în anul 2020, firma a donat suma de 150.000 de lei către PNL Constanța.

Colaborări cu Instituții Publice

De-a lungul timpului, Consal Trade a semnat numeroase contracte cu diverse instituții publice și a înregistrat, în 2022, încasări de 230.654.892,24 lei din licitațiile câștigate. Printre partenerii de colaborare se numără Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA și Regia Autonomă Județeană de Drumuri și Poduri.

Detalii despre Contractul de Dragaj

În ceea ce privește contractul de dragaj, caietul de sarcini precizează zonele vizate pentru intervenție, inclusiv bazinul danelor 11 – 21, bazinul danelor 8 – 10, intrarea în port, precum și alte zone specifice din Portul Constanța. De asemenea, se menționează că, în cazul apariției unor evenimente neprevăzute, aceste zone pot suferi modificări, pentru a răspunde necesităților urgente.

Materialul rezultat din operațiunile de dragaj va fi depozitat în interiorul molului 3S, la insula artificială din sectorul fluvio-maritim și la nord de Digul de Sud, în apropierea viitorului mol 4S. Compania va lua toate măsurile necesare pentru a preveni orice formă de poluare a Mării Negre pe parcursul desfășurării activităților de dragaj.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *