Primăria Constanța intenționează să aloce 3,7 milioane de euro pentru întreținerea sistemului de monitorizare al orașului. Care este data licitației?

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Primăria Constanța achiziționează servicii pentru gestionarea sistemelor de supraveghere video

Primăria municipiului Constanța a demarat o procedură de achiziție pentru servicii de întreținere și gestionare a sistemelor de supraveghere video. Aceasta se va realiza printr-un acord-cadru, cu o valoare estimată de 18.754.896,30 lei, echivalentul aproximativ a 3,7 milioane de euro.

Scopul acestei achiziții este de a asigura servicii de mentenanță și reparații, inclusiv înlocuirea pieselor necesare pentru eliminarea disfuncționalităților. De asemenea, se vor realiza instalarea și dezinstalarea sistemelor de supraveghere video, precum și a indicatoarelor și stâlpilor pentru semnalizarea zonelor monitorizate. Vor fi incluse și activități de întreținere, configurare și optimizare a infrastructurii de transmisie locale (atât analogice, cât și digitale) și a celei de transmisie la distanță (digitală) pentru sistemele de supraveghere video. În plus, se vor furniza abonamente pentru comunicații de date și se va efectua configurarea, codarea și modificarea aplicațiilor software asociate sistemelor de supraveghere, precum și asistență tehnică pentru optimizarea informațiilor colectate.

Durata contractului este stabilită pentru o perioadă de 48 de luni. Persoanele responsabile din cadrul autorității contractante includ:

  • Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța;
  • Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța;
  • Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu;
  • Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția financiară;
  • Oana Dobre, șef serviciu financiar buget;
  • Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate;
  • Ilie Daniela, inspector serviciul contabilitate;
  • Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică;
  • Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția logistică;
  • Ionuț Dumitru, director general Direcția Generală Poliția Locală;
  • Șerban Toader, director general adjunct Direcția Generală Poliția Locală;
  • Sorin Cotmeanu, șef serviciu Serviciul baze de date, dispecerat, armament, supraveghere video zone publice.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor sau a cererilor de participare este 3 decembrie 2024, ora 15:00, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *