CJ Constanța achiziționează materiale consumabile pentru imprimante și dispozitive multifuncționale.

Dobrogea Online
Moderator Dobrogea Online 201

Sursa foto:

0:00

CJC anunță achiziția de piese de schimb pentru imprimante și multifuncționale

Consiliul Județean Constanța (CJC) a demarat procesul de achiziție directă pentru piese de schimb destinate imprimantelor și multifuncționalelor, împărțit în două loturi distincte.

Detalii despre loturi

Lotul 1 include piese de schimb pentru imprimante și multifuncționale marca Xerox, în timp ce Lotul 2 se referă la piese de schimb pentru imprimante de format mare HP și scanere Fujitsu.

Informații despre finanțare și ofertare

Finanțarea acestor achiziții va proveni din bugetul local. Operatorii economici interesați sunt invitați să depună ofertele, care trebuie să includă o Scrisoare de înaintare conform Formular 1, în care se va menționa clar obiectul achiziției. Criteriul de atribuire va fi „prețul cel mai scăzut”.

Termen și valori estimate

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este stabilit pentru data de 13 august 2024, la ora 12:00. Valoarea estimată pentru Lotul 1 este de 13.000 lei fără TVA, iar pentru Lotul 2 este de 7.500 lei fără TVA.

Modalități de depunere a ofertelor

Toți operatorii economici interesați pot trimite ofertele prin e-mail la adresa specificată sau le pot depune în plic, la Registratura Consiliului Județean Constanța, situată pe bulevardul Tomis nr. 51, Municipiul Constanța. Ofertele trebuie să fie însoțite de o Scrisoare de înaintare în care se va preciza obiectul achiziției.

Informații suplimentare

Conform Legii 190 din 2018, activitatea jurnalistică este exonerată de la anumite prevederi ale Regulamentului GDPR, asigurând un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal. Informațiile prezentate în acest articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Distribuie acest articol