Administratorul tramei stradale din municipiul Constanța achiziționează, prin licitație, indicatoare rutiere, cu un cost estimat de 13 milioane de euro.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Confort Urban SRL achiziționează indicatoare rutiere în Constanța

Confort Urban SRL, entitatea responsabilă pentru administrarea tramei stradale din municipiul Constanța, a demarat o licitație pentru achiziția de indicatoare rutiere. Acestea vor fi utilizate pentru a semnaliza noi condiții de trafic, aprobat prin hotărârile comisiei de circulație. Printre modificările planificate se numără introducerea de sensuri unice, intersecții, locuri de parcare, treceri de pietoni, limitări de viteză, semaforizări și benzi de circulație speciale.

Valoarea și durata acordului-cadru

Valoarea maximă a acordului-cadru, ce se va desfășura pe o perioadă de trei ani, este de 13.187.904 lei. Această inițiativă vizează înlocuirea indicatoarelor și elementelor de semnalizare deteriorate, precum și amplasarea de noi semne pentru a îmbunătăți siguranța rutieră.

Decidenți și comisia de evaluare

Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante care se ocupă de organizarea, desfășurarea și finalizarea procedurii de atribuire sunt următoarele: Damian Ionel, președinte și membru al Consiliului de administrație; Zarcu Mihaela, membru al Consiliului de administrație; Timofte Alexandru-Marius, membru al Consiliului de administrație; Hira Stere, director general și membru al Consiliului de administrație; Căliminte Horia-Marius, membru al Consiliului de administrație; Mărgărit Brîndușa Mădălina, director economic; și Roadideal Dana, viză CFP.

Comisia de evaluare a ofertelor este formată din: Elena Voicu, economist SSR, președinte cu drept de vot; Ciobanu Luciana, expert achiziții publice, membru; Mihaela Patrutoiu, tehnician, membru; Daniel Bobîrnac, șef S.M.T, membru; și Racu Constantin, șef birou tehnic, membru. Membrii de rezervă ai comisiei includ: Dan Dobrescu, șef SSR, rezervă președinte; Maria Paris, expert achiziții publice, rezervă membru; Mogoș Emy-Maria, tehnician, rezervă membru; Socarici Emona, șef administrativ, financiar contabilitate și resurse umane, rezervă membru; și Dimciu Caraman, inspector, rezervă membru.

Termenul-limită pentru oferte

Termenul-limită pentru primirea ofertelor este stabilit pentru data de 19 noiembrie 2024, ora 15:00, în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP).

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *