Magazinele PPC Energie din județele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea se vor închide pe 15 august 2024.

Dobrogea Online
Moderator Dobrogea Online 125

Sursa foto:

0:00

Închidere magazine PPC Energie pe 15 august 2024

Magazinele PPC Energie din județele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea vor fi închise în ziua de joi, 15 august 2024, cu ocazia unei zile libere legale. În această zi, serviciul de call center va funcționa doar pentru informații automate, cum ar fi transmiterea indexului, detalii despre facturi și sold.

Program normal în celelalte zile

În restul zilelor, magazinele PPC Energie vor opera conform programului obișnuit. Majoritatea operațiunilor se pot desfășura prin canale digitale, eliminând astfel necesitatea unei vizite la magazin. Clienții sunt încurajați să utilizeze opțiunile online pentru comunicare, primirea și plata facturilor, precum și pentru contractarea serviciilor.

Servicii digitale disponibile

Asistentul Virtual poate fi accesat prin apăsarea butonului „Discută cu un expert”, oferind informații despre sold, confirmarea plății și copii ale facturilor. Clienții pot primi factura electronică imediat ce aceasta este emisă, fie prin email, fie prin SMS, sau pot descărca o copie a facturii.

Transmiterea indexului de consum

Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online prin aplicația myPPC sau de pe pagina web dedicată. De asemenea, clienții pot suna numerele de telefon gratuite specificate pe factură, în perioada de telecitire, pentru a transmite indexul consumului de energie electrică.

Contactarea consultantului PPC Energie

Clienții care doresc să discute cu un consultant PPC Energie pot apela numărul de telefon 021.9977, disponibil în timpul programului de lucru, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00. Aici pot obține informații despre facturi, solduri și pot activa servicii precum factura electronică.

Aplicația myPPC

Aplicația myPPC este disponibilă online sau poate fi descărcată gratuit pe dispozitive mobile din magazinele digitale respective. Aceasta permite clienților să primească și să plătească facturi, să își înregistreze indexul și să verifice balanța de plată. De asemenea, aplicația include oferte comerciale și opțiuni pentru solicitarea unui nou contract de furnizare.

Modalități de plată

Plățile pot fi efectuate online, prin direct debit sau transfer bancar, sau din aplicația myPPC. Pentru cei care preferă plata în numerar, sunt disponibile automate de plată self-pay în magazinele PPC Energie din București și alte zece județe, precum și în rețelele de magazine cunoscute.

Distribuie acest articol