Revolut a demarat procesul de alocare a IBAN-ului românesc! Informații importante pentru clienți.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Revolut a început migrarea clienților români la noua entitate bancară

Revolut a demarat procesul de migrare a clienților din România către noua sa entitate bancară, într-un mod etapizat. Toate conturile migratoare vor beneficia de un IBAN local, ceea ce va facilita gestionarea fondurilor pentru utilizatori. În acest an, compania a deschis sucursale în diverse țări europene, iar România este următoarea pe lista de operaționalizare.

Un proces simplificat pentru clienți

Migrarea la noua entitate bancară se desfășoară într-un mod automatizat, fără a necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. Aceștia vor continua să beneficieze de toate serviciile legate de conturile de plăți prin intermediul sucursalei din România. Alte servicii vor fi în continuare disponibile prin intermediul altor entități din grup, similar cu modul actual de operare.

Beneficiile noului IBAN local

IBAN-ul românesc oferit de Revolut va permite utilizatorilor să primească salariul direct în cont, facilitând astfel gestionarea plăților pentru abonamente și facturi. Clienții sunt informați cu privire la tranziția la noul IBAN local prin notificări din aplicație sau prin emailuri. Este important ca aceștia să fie atenți la aceste comunicări.

Recomandări pentru clienți

Pentru a evita întârzierile la încasarea fondurilor, Revolut recomandă clienților care utilizează frecvent vechiul IBAN să comunice noul IBAN local partenerilor, angajatorilor și autorităților imediat după primirea notificării de actualizare. Pentru a oferi un timp de acomodare, transferurile către vechiul IBAN vor fi redirecționate automat către noul IBAN local până la data de 31 decembrie 2024. După această dată, transferurile vor fi returnate trimițătorului.

Etape viitoare în procesul de migrare

Odată ce IBAN-urile locale sunt emise, va urma migrarea conturilor către noua entitate bancară. Aceste conturi vor fi gestionate de sucursala din România a băncii.

Declarațiile oficiale

„După integrarea sistemelor noastre cu sistemele locale de plăți, suntem acum într-o nouă etapă de operare a sucursalei Revolut Bank UAB în România. Acest proces demonstrează angajamentul nostru de a deveni contul bancar principal pentru clienții români. Având în vedere dimensiunea portofoliului nostru, acest demers se va desfășura treptat. Suntem conștienți că, în ciuda simplificării procesului, pot apărea provocări. Le mulțumim pentru cooperare și loialitate, asigurându-i că rămânem dedicați misiunii noastre de a face banking-ul mai accesibil”, a declarat un reprezentant al Revolut.

„După doi ani de muncă, suntem încântați să oferim clienților noștri acces la un cont IBAN local, adaptat nevoilor actuale de servicii financiar-bancare. Aceasta reprezintă un pas important în gestionarea eficientă a banilor”, a adăugat acesta.

Declarația CEO-ului Revolut despre încrederea clienților

Joe Heneghan, CEO al Revolut Bank, a subliniat aprecierea sa față de clienții români pentru încrederea acordată instituției financiare. De asemenea, el a lăudat echipa Revolut pentru eforturile depuse în transformarea băncii digitale într-un lider pe piața financiară europeană.

Revolut solicită rambursarea pierderilor de la Facebook

Într-o altă dezvoltare, Revolut a solicitat platformei Facebook să restituie sumele de bani pierdute de utilizatori din cauza fraudelor promovate pe rețea, România fiind una dintre țările cele mai afectate de aceste activități ilicite.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *