Comisia de Concurs pentru Proiecte de Management la Biblioteca Județeană „I.N. Roman” Constanța
Comisia de concurs pentru proiectele de management va fi coordonată de Balog Elena, manager al Bibliotecii „Ștefan Bănulescu” din Ialomița. Aceasta a fost aprobată prin dispoziția nr. 622, semnată de președintele Consiliului Județean Constanța.
Începând din 21 septembrie, poeta Amelia Stănescu îndeplinește funcția de director interimar al Bibliotecii Județene „I.N. Roman” din Constanța.
Structura Comisiei de Concurs
Comisia este formată din următorii membri:
- Balog Elena – președinte, manager Biblioteca „Ștefan Bănulescu”, Ialomița
- Rădoi Mireille – Biblioteca Centrală Universitară „Carol 1”, București
- Ghiu Bogdan Victor – Uniunea Scriitorilor din România
Dumitru Liliana, Inspector superior la Compartimentul Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, va fi membru supleant din partea Consiliului Județean Constanța.
Secretariatul Comisiei
Secretariatul Comisiei de concurs va include:
- Ciorbagiu Alina – Inspector superior, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate
- Acsinte Violeta (membru supleant) – Inspector superior, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate
- Magiru Elena – Inspector superior, Serviciul Resurse Umane, Salarizare
- Miroiu Daniela (membru supleant) – Inspector superior, Serviciul Resurse Umane, Salarizare
- Husein Ghiulgian – Inspector superior, Compartiment Impozite, Taxe, Executări Creanțe
- Crețu Ramon Daniel (membru supleant) – Referent, Compartiment Impozite, Taxe, Executări Creanțe
- Mihaela Grovu – Inspector superior, Serviciul Administrație Publică, Relații Internaționale, Arhivă și ONG-uri
- Stoian Georgiana (membru supleant) – Inspector, Compartiment Secretariat și Registratură Generală
Comisia de Soluționare a Contestațiilor
Comisia responsabilă cu soluționarea contestațiilor va fi condusă de Neagu Dragoș, manager al Bibliotecii Județene „Panait Istrati” din Brăila, și va include:
- Bara Ioan Sebastian – manager Biblioteca Județeană „Ovid Densusianu”, Hunedoara
- Ioan Cristescu – Manager Muzeul Național al Literaturii Române
Secretariatul acestei comisii va rămâne identic cu cel al comisiei de concurs de proiecte de management.
Atribuțiile Comisiei de Concurs
Comisia de concurs va avea următoarele atribuții principale:
- Stabilirea punctajului echivalent notelor, conform grilei de evaluare a proiectelor de management.
- Analiza proiectelor de management depuse de candidați, acordarea punctajului conform grilei de evaluare, precum și notarea fiecărei candidaturi, atât pentru calitatea proiectului, cât și pentru interviu.
- Stabilirea rezultatului concursului pe baza evaluării fiecărei etape, conform regulamentului de organizare și desfășurare a concursului.
- Elaborarea unui raport cu privire la notele acordate candidaților și câștigătorului, inclusiv recomandări privind perioada contractului de management.
- Certificarea, prin semnătură, a tuturor documentelor întocmite de secretariatul comisiei de concurs.
Ponderea criteriilor și subcriteriilor echivalente notelor pentru grila de evaluare a proiectelor de management și a interviului va fi validată de membrii comisiei.
Atribuțiile Comisiei de Soluționare a Contestațiilor
Comisia de soluționare a contestațiilor va verifica respectarea regulamentelor și va avea un rol esențial în asigurarea transparenței și corectitudinii procesului de evaluare.
Amelia Stănescu numită director interimar al Bibliotecii Județene „I.N. Roman” Constanța
A început un nou capitol pentru Biblioteca Județeană „I.N. Roman” din Constanța, odată cu numirea Ameliei Stănescu în funcția de director interimar. Aceasta va ocupa această funcție începând cu data de 21 septembrie 2024 și va rămâne în acest rol până la semnarea noului contract de management, dar nu mai mult de 120 de zile calendaristice.
În calitate de director interimar, Amelia Stănescu va beneficia de un salariu conform legislației în vigoare, respectiv Legea nr. 153/2017, care reglementează salarizarea personalului plătit din fonduri publice. Aceasta va avea dreptul să efectueze toate actele necesare pentru gestionarea curentă a bibliotecii pe durata interimatului.
Amelia Stănescu este o poetă recunoscută, fiind membră a Uniunii Scriitorilor din România din anul 2000. Această numire subliniază angajamentul instituției de a asigura continuitatea și eficiența în administrarea bibliotecii, în așteptarea unui nou management stabilit prin concurs.