Termen Limită pentru Ofertare în Achiziția Stațiilor de Clorură de Calciu
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța, a lansat un anunț de participare simplificat pentru achiziționarea a trei stații de preparare și stocare de clorură de calciu.
Conform informațiilor disponibile, autoritatea contractantă intenționează să procure aceste stații conform specificațiilor tehnice stabilite în caietul de sarcini. Stațiile vor fi instalate la districtele de drumuri naționale din județele Călărași și Ialomița, respectiv: Districtul Călărași, Districtul Orăști și Districtul Slobozia.
Costurile de transport, descărcare și instalare a stațiilor sunt responsabilitatea ofertantului și trebuie incluse în prețul ofertat. Contractul are o durată de patru luni, iar termenul de livrare este de maximum 45 de zile lucrătoare de la primirea comenzii. Valoarea totală estimată pentru această achiziție este de 180.000 lei.
Criteriul de Atribuire și Persoane Responsabile
Criteriul de selecție a ofertelor va fi prețul cel mai scăzut.
Persoanele cu funcții de decizie care pot influența documentația de atribuire și desfășurarea procedurii de achiziție includ:
- Ec. Ichim Marian – Director Regional
- Ing. Tudor Steliana-Gabriela – Director Direcția Întreținere DN și Autostrăzi
- Ec. David Roxana – Director Economic
- Ing. Rădulescu Iulian – Director Adjunct Întreținere DN și Autostrăzi
- Ing. Ibram Aila – Șef Serviciu Mecanizare
- Ing. Blaj Alina – Serviciul Mecanizare
- Ing. Dumitrescu Daniel – Serviciul Mecanizare
- Chirica Teodora-Hrisi – Șef Serviciu Achiziții
- Ec. Trandafir Georgiana – Șef Birou Pregătire Documentații, Achiziții Directe și Monitorizare
- Ec. Balbae Oana-Despina – Șef Birou Derulare Procedură de Achiziție
- Ec. Popescu Florentina – Biroul Derulare Procedură de Achiziție
- Ec. Iorgoveanu Cristi-Dima – Biroul Derulare Procedură de Achiziție
- Tehn. Pantazescu Veronica – Biroul Derulare Procedură de Achiziție
- Cons. Jur. Iusco Corina-Simona – Compartimentul Contracte
- Cons. Jur. Tisa Adrian – Șef Serviciul Juridic
- Cons. Jur. Enache Andreea – Șef Birou Analiză și Avizare
- Ec. Mateciuc Carmen – Șef Serviciul Contabilitate
- Ec. Resit Emre – Șef Serviciul Financiar-Salarizare
- Ec. Satrapele Doina – Șef Compartiment CFP
Detalii Importante pentru Ofertanți
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau cererilor de participare este 18 octombrie 2024, ora 15:00, când vor fi deschise ofertele în sistemul electronic de achiziții publice. Oferta trebuie să rămână valabilă până la 18 februarie 2025.
Informații de Interes Public
Informațiile prezentate sunt de interes public și sunt extrase din surse deschise. Legislația actuală prevede că activitatea jurnalistică este exonerată de anumite reglementări GDPR, asigurând un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor personale.