CN APM SA Constanța angajează servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări feroviare.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Achiziție Servicii Dirigenție de Șantier de la CN APM SA Constanța

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a anunțat intenția de a achiziționa servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări de cale ferată (CF). Anunțul a fost publicat pe platforma licitatiapublica.ro, oferind detalii despre acest proiect.

Valoarea estimată a contractului este de 73.200 lei, iar data limită pentru depunerea ofertelor este stabilită pentru 25 octombrie 2024, la ora 23.30.

Detalii despre Contract

Obiectul contractului vizează achiziția de „Servicii de dirigenție de șantier pentru lucrări CF“, conform cerințelor specificate în Caietul de sarcini nr. 41360/04.10.2024. Beneficiarul acestor servicii va fi Serviciul Urmărire Contracte din cadrul CN APM SA Constanța, iar achiziția este inclusă în Planul Anual de Achiziții Publice (PAAS) la nr. II.B.78.

Prețul contractului este fix și nu va putea fi modificat pe parcursul derulării acestuia. Se va aplica criteriul de selecție „prețul cel mai scăzut“, conform legislației în vigoare, pentru a determina oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.

Exigențe pentru Ofertanți

Ofertanții trebuie să prezinte o propunere tehnică, care să descrie serviciul oferit și să demonstreze conformitatea cu cerințele din Caietul de sarcini. De asemenea, aceștia trebuie să includă următoarele documente:

  • Un certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului, actualizat, care să ateste că obiectul contractului este în conformitate cu codul CAEN menționat.
  • Dovada că dispun de personal atestat pentru prestarea serviciilor de supraveghere a lucrărilor de dirigenție de șantier pentru domeniul CF, metrou și tramvai, conform legislației actuale privind calitatea în construcții.
  • O listă a principalelor servicii similare prestate în ultimii trei ani, cu o valoare cumulată de minimum 58.560 lei, fără TVA, însoțită de documente justificative.

Nu se acceptă oferte alternative sau parțiale. Oferta finală, semnată și ștampilată, trebuie transmisă la adresa de e-mail

ac*******@co*************.ro











.

Clarificări și Valabilitate

Operatorii economici interesați pot solicita clarificări până pe 23.10.2024, prin e-mail, la aceeași adresă. De asemenea, perioada de valabilitate a ofertelor trebuie să fie de minimum 90 de zile.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *