FRF anunță debutul noului echipament al Echipei Naționale, în cadrul campaniei „Tricoul care ne face văzuți”.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Lansarea noului echipament al Echipei Naționale

Federația Română de Fotbal a anunțat debutul noului echipament al Echipei Naționale, sub sloganul campaniei „Tricoul care ne face văzuți”. Potrivit organizației, acest nou kit marchează începutul unei etape importante pentru Generația de Suflet, având ca obiectiv principal calificarea la Campionatul Mondial 2026. Aceasta vine într-un moment favorabil pentru fotbalul românesc, care a înregistrat recent o serie de rezultate notabile, inclusiv calificarea la Euro 2024 din prima poziție a grupei și o performanță remarcabilă la turneul final, alături de câștigarea grupei din Liga Națiunilor cu punctaj maxim.

Designul emblematic al echipamentului

Elementul central al noii colecții este tricoul galben, un simbol al tradiției și pasiunii suporterilor români. Inspirat de modelul iconic purtat la Cupa Mondială din 1994, noul design îmbină estetica contemporană cu puterea simbolică a istoriei. Tricolorul este evidențiat subtil prin dungi laterale, vizibile din orice unghi, subliniind faptul că identitatea națională rămâne constantă, indiferent de locul în care ne aflăm.

„Acest echipament spune o poveste despre ce înseamnă să fii român, fie că ești în țară sau în diaspora. Tricolorul devine un pod către rădăcinile noastre culturale, un simbol al mândriei și perseverenței”, a declarat FRF.

Importanța suporterilor în campanie

Campania “Tricoul care ne face văzuți” celebrează curajul generației actuale de jucători, care a câștigat respectul pe teren, dar și în rândul fanilor, prin determinarea și spiritul de unitate arătat atât în timpul meciurilor, cât și în afara stadioanelor. Suporterii joacă un rol esențial în această poveste, iar Zidul Galben din tribunele Euro 2024, alături de imaginile impresionante din Fan Zone-uri, demonstrează că atunci când fanii români se fac văzuți, întreaga lume îi observă.

Detalii despre colecție

Pe lângă tricoul galben, colecția include și două echipamente secundare, în nuanțe de roșu și albastru, care pentru prima dată vor avea un design diferit față de cel al echipamentului principal. Aceste echipamente, destinate a fi purtate în deplasare, pun și mai mult accent pe tricolor.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *