Anularea licitației pentru modernizarea rețelei de transport public din Constanța
Primăria Constanța a decis anularea licitației pentru lucrările de execuție aferente proiectului de investiții intitulat „Modernizare rețea de transport public prin construire/modificare/reabilitare stații de transport în comun la capete de linii”. Acest proiect vizează trei locații: capătul de linie din zona Cireșica, capătul de linie din zona Pescărie și capătul de linie din zona Poarta 1 – Termele Romane. Valoarea totală estimată a achiziției se ridică la 1.757.754,69 lei.
Decizia de anulare a licitației a fost luată pe 25 septembrie 2024, motivată de faptul că la data limită de depunere a ofertelor nu s-au înregistrat ofertanți, conform notificării din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
Responsabilii din cadrul autorității contractante
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul Primăriei Constanța implicate în acest proiect sunt:
- Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța
- Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța
- Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu
- Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția Financiară
- Oana Dobre, șef serviciu Financiar Buget
- Lenuța Petcu, șef serviciu Contabilitate
- Ilie Daniela, inspector serviciul Contabilitate
- Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția Logistică
- Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția Logistică
- Raluca Georgescu, director executiv Direcția Servicii Publice
- Cristina Laurenția Itoafă, șef serviciu Dotări Urbane
- Gabriela Paiu, șef serviciu Tehnico Economic
Este important de menționat că Nomad Atelier a realizat documentația necesară pentru modernizarea capetelor de linii de pe strada Cișmelei, zona Cireșica, zona Pescărie și de pe strada Termele Romane, zona Poarta 1. Proiectul se confruntă deja cu o întârziere semnificativă, de aproape doi ani.