Mamaia Constanța, la înălțime: ITB Berlin 2025 – oportunități și experiențe unice de vacanță

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Târgul Internațional de Turism ITB Berlin – Prima zi

În prima zi a Târgului Internațional de Turism ITB de la Berlin, o varietate de platforme digitale și companii inovatoare din domeniu au prezentat oferte atractive pentru destinațiile turistice din Europa și din întreaga lume. Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța au avut întâlniri cu tour-operatori, firme de marketing digital, platforme de rezervări și agenții de turism, toate interesate să includă Mamaia Constanța în portofoliile lor online și offline.

“Am fost întâmpinați cu mult entuziasm de către tour operatorii europeni și alți profesioniști din industria turismului. Este îmbucurător să observăm un interes crescut pentru litoralul românesc. Dacă acum zece ani turismul se reducea la simple vacanțe, astăzi profilul turistului străin care vizitează Europa pentru prima dată a evoluat. Acesta caută experiențe autentice, accesibile cu un simplu click. Inteligența artificială facilitează acest proces, ajutând la identificarea vacanței ideale pe baza preferințelor turiștilor. Rezervările se realizează prin platforme digitale care cunosc deja comportamentul utilizatorilor. În prima zi a evenimentului, trei companii din Europa ne-au prezentat diverse metode de atragere a turiștilor pe litoral, utilizând aceste tehnologii. De asemenea, am început discuții cu noi tour-operatori din Slovacia și Croația pentru a aduce grupuri în stațiunea Mamaia,” a declarat un specialist în relații publice din cadrul OMD Mamaia Constanța.

Planuri pentru zilele următoare

În următoarele două zile, întâlnirile cu alți tour-operatori și parteneri media din Europa vor fi prioritare. OMD Mamaia Constanța își propune să atragă pe litoral reprezentanți ai agențiilor de turism și tour-operatorilor din străinătate, interesați să ofere pachete turistice de cel puțin trei nopți de cazare în Mamaia și în orașul Constanța.

Ofertă turistică românească

Sub egida Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, România promovează la ITB Berlin o gamă variată de oferte care include circuite culturale, turism activ și de aventură, sejururi pe litoral și în Delta Dunării, turism rural și city break-uri. Printre destinațiile reprezentate la Berlin se numără Oradea, București, Timișoara, Mamaia – Constanța, Craiova, dar și județe și regiuni precum Cluj, Sibiu, Prahova, Neamț și Bucovina.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *