Pregătiri intense pentru târgul de turism din Italia
În Italia, ultimele pregătiri pentru deschiderea unuia dintre cele mai mari târguri de turism din lume sunt în plină desfășurare. Destinația Mamaia Constanța va participa pentru prima dată la un astfel de eveniment în această țară. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a lucrat intens în ultimele săptămâni pentru a se asigura că fiecare detaliu al standului dedicat destinației este optimizat pentru o promovare eficientă.
Strategia de promovare a destinației
„Am pregătit toate materialele necesare pentru târgul de turism de la Rimini, care vor fi distribuite tour-operatorilor italieni. Numele destinației noastre în limba italiană este MAMAIA CONSTANȚA LA COSTA DEL MAR NERO, iar acest nume va fi promovat agențiilor de turism din Rimini. La acest eveniment, ne vom prezenta cu patru filme de promovare – două dedicate stațiunii Mamaia și două orașului Constanța, toate subtitrate în italiană, precum și cu alte clipuri de promovare de câte două minute fiecare, plus o prezentare PowerPoint cu peste 100 de slide-uri. Întâlnirile cu tour-operatorii italieni vor fi esențiale în cele trei zile ale evenimentului,” a declarat George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Reprezentanții destinației la târgul din Rimini
Pe parcursul celor trei zile ale târgului de turism de la Rimini, echipa organizației va transmite în timp real informații și imagini de la fața locului. Reprezentanții destinației Mamaia Constanța în Italia sunt George Măndilă, Președinte OMD, Sebastian Ionuț Puznava, Vicepreședinte OMD, Oana Silviana Crăciun din echipa de comunicare și Florin Teodor Petre, fotograf colaborator.
Importanța târgului pentru turismul românesc
TTG Travel Experience este un eveniment de referință în Italia pentru promovarea turismului global și marketingul ofertei turistice italiene. Târgul atrage operatori din întreaga lume, inclusiv tour-operatori, agenții de turism, companii aeriene și furnizori de servicii turistice. Piața italiană este o prioritate strategică pentru Mamaia Constanța, având în vedere că Italia se află printre primele țări care aduc turiști străini în România. Vizitatorii italieni sunt atrași de cultura românească, city break-uri, natură, dar și de turismul wellness și activ. Turiștii seniori italieni, care acum peste 25 de ani își petreceau vacanțele în Mamaia, doresc să revină pentru a observa schimbările de pe litoral și pentru a transmite tinerelor generații dorința de a vizita această destinație.
Obiectivele organizației de management
Participarea OMD Mamaia Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din strategia de promovare a destinației. Înființată anul trecut, asociația își propune să implementeze o campanie amplă pentru a schimba percepția românilor asupra experiențelor de vacanță oferite de stațiunea Mamaia, adaptate pentru toate segmentele pieței turistice de la Marea Neagră.