Până la ora 10:00, RAJA a înregistrat 52 de reclamații referitoare la situația din județ, ca urmare a precipitațiilor de dimineață.

Dobrogea Online
Moderator Dobrogea Online 260

Sursa foto:

0:00

Reclamații din cauza precipitațiilor în județul Constanța

În urma ploilor abundente din această dimineață, dispeceratul unei societăți a înregistrat un număr de 52 de reclamații. Dintre acestea, 21 au fost raportate din municipiul Constanța, provenind din diverse zone, inclusiv Coiciu (străzile Crinului și Steagului), Delfinariu (strada Chiliei), bulevardul Alexandru Lăpușneanu, Peninsulară (strada Sulmona), bulevardul Ferdinand și zona Pavilionului Expozițional (bulevardul Mamaia).

La nivel județean, au fost primite 11 sesizări din municipiul Mangalia și din stațiunile învecinate. Reclamațiile au fost înregistrate și din localitățile Agigea, Techirghiol, Cumpăna, Eforie Sud, Eforie Nord, Tuzla și Costinești.

Echipele de intervenție mobilizate

Echipele de intervenție ale RAJA sunt deja mobilizate pe teren pentru a atenua efectele negative ale ploilor torențiale și răspund prompt la toate solicitările primite. În prezent, majoritatea problemelor raportate sunt în curs de rezolvare, iar în multe zone apa acumulată s-a retras aproape complet.

Interruperea furnizării apei potabile

Din cauza rafalelor de vânt, s-au înregistrat căderi de tensiune la sursele Cotu Văii și Comana, ceea ce a dus la întreruperea furnizării apei potabile în localitățile Cotu Văii, Negru Vodă și Comana. Odată ce alimentarea cu energie electrică va fi restabilită, se va relua și pomparea apei către abonații afectați.

Apel la colaborare din partea consumatorilor

Reprezentanții RAJA au anunțat că cele 36 de echipe de intervenție (17 în municipiul Constanța și 19 în celelalte zone ale județului) vor continua să acționeze non-stop pentru a răspunde la toate solicitările primite. Este recomandat abonaților care întâmpină dificultăți în alimentarea cu apă potabilă și canalizare să contacteze dispeceratul societății, apelând numărul 0241.924, tasta 3, pentru a facilita intervenția rapidă în rezolvarea problemelor.

De asemenea, se roagă consumatorii să manifeste înțelegere, deoarece defecțiunile apărute în sistemul de alimentare cu energie electrică, cauzate de condițiile meteorologice, nu sunt în controlul echipelor de intervenție. Imediat ce situația va permite reluarea alimentării cu energie electrică în zonele afectate, distribuția apei va fi reluată de asemenea.

Distribuie acest articol