Autenticitate, cultură și tradiție la Târgul Internațional de Turism din Varșovia
La cea de-a 30-a ediție a Târgului Internațional de Turism din Varșovia, turiștii străini au avut ocazia să descopere bogăția culturală și tradițională a României, vizitând standul țării noastre, care în acest an reunește 21 de co-expozanți. Mamaia Constanța a fost o destinație deosebit de atrăgătoare pentru vizitatori, care au fost impresionați de oferta litoralului românesc.
OMD Mamaia Constanța participă pentru a doua oară la Târgul Internațional de Turism „TT Warsaw”, reafirmându-și angajamentul de a atrage turiști din Polonia, o piață considerată strategică. Sebastian Puznava, Vicepreședinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța, a subliniat importanța întâlnirii cu reprezentanții Aeroportului Internațional Radom din Varșovia, susținută de Polish Chamber of Tourism. Această colaborare vizează atragerea de noi linii aeriene către litoralul românesc, având în vedere modernizarea Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu.
Hotelurile din stațiunea Mamaia oferă o gamă variată de opțiuni, de la unități de 3 stele la cele de 5 stele, adaptându-se nevoilor tuturor turiștilor dornici de o vacanță de neuitat. “Am fost primiți excelent în Varșovia, atât la primul eveniment, cât și la cel de-al doilea târg de turism, iar stațiunea Mamaia face pași siguri către piețele europene”, a declarat Puznava.
Prezența oficială și atracțiile standului României
La ceremonia de deschidere a evenimentului, Excelența Sa, Cosmin Onisii, Ambasadorul României în Polonia, a participat activ, degustând produse tradiționale românești și apreciind inițiativele de promovare ale regiunilor din țară.
Standul României, organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, s-a remarcat în prima zi a evenimentului, ocupând o suprafață de 215 metri pătrați. Acesta a reunit diverse regiuni turistice din România și a atras atenția vizitatorilor prin demonstrații meșteșugărești, ateliere interactive și o promovare vibrantă a tradițiilor românești. Dansurile populare prezentate de Ansamblul Folcloric Bihor și costumele tradiționale ale regiunilor au încântat publicul pe parcursul întregului eveniment.
Campanii de promovare a României
Pe lângă desfășurarea târgului, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a inițiat o campanie de promovare outdoor a României, care va avea loc în Varșovia și Cracovia până pe 15 decembrie. Scopul acestei campanii este de a spori vizibilitatea României ca destinație turistică și de a genera interes în rândul turiștilor polonezi.
În plus, Ziua Națională a României, sărbătorită pe 1 Decembrie, va fi marcată în Varșovia printr-un mesaj festiv „La mulți ani, România!”, care va fi afișat pe toate panourile digitale din cadrul campaniei de promovare.