Precipitațiile intense și rafalele de vânt afectează livrarea apei potabile

Dobrogea Online
Moderator Dobrogea Online 183

Sursa foto:

0:00

Fluctuații de tensiune și întreruperi de apă în mai multe localități

În noaptea trecută, rafalele puternice de vânt au provocat fluctuații și întreruperi ale tensiunii electrice la diverse stații de pompare și tratare a apei potabile. În urma acestor evenimente, abonații din localitățile Biruința, Topraisar, Pecineaga, Vânători, Costinești și Dulcești au rămas fără apă la robinete, conform informațiilor furnizate de RAJA SA.

La Stația Tatlageac, s-a înregistrat o cădere de tensiune între orele 03:00 și 05:25, ceea ce a dus la sistarea furnizării apei pentru consumatorii din localitățile Mangalia, 23 August, Cap Aurora, Jupiter, Olimp, Saturn, Venus și Neptun.

Ploile abundente și reclamațiile primite

Ploile abundente, care au depășit capacitatea de preluare a sistemului de canalizare, au generat 106 reclamații înregistrate la dispeceratul societății într-un interval scurt de timp. Cele mai multe sesizări au provenit din municipiul Constanța, în special din zonele stațiunii Mamaia, Delfinariu, Piața Chiliei, zona Dacia, bulevardul 1 Mai, strada Șoseaua Mangaliei, cartierul Faleză Nord, Km 4-5, cartier Coiciu și zona Gării. De asemenea, s-au raportat probleme și în localitățile Agigea, Cumpăna, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Tuzla și Mangalia.

Echipele de intervenție și recomandările pentru abonați

Echipele de intervenție au fost active pe teren, răspunzând prompt la toate solicitările primite. În municipiul Constanța, 17 echipe de intervenție asigură permanența, iar în restul județului, 31 de echipe sunt echipate cu utilajele necesare pentru a face față situației.

RAJA SA a decis să prelungească activitatea comandamentului pentru situații de urgență și asigurarea permanenței prin cele 48 de echipe de intervenție până luni, 2 septembrie 2024, ora 08:00.

Abonații care se confruntă cu probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare sunt încurajați să contacteze dispeceratul societății la numărul 0241.924, tasta 3, pentru a putea interveni rapid în soluționarea problemelor. De asemenea, se solicită consumatorilor să aibă răbdare, deoarece defecțiunile din sistemul de alimentare cu energie electrică, cauzate de condițiile meteorologice, nu sunt sub controlul echipelor RAJA. Distribuția apei va fi reluată imediat ce alimentarea cu energie electrică va fi restabilită în zonele afectate.

Distribuie acest articol