Primăria Limanu alocă peste un milion de lei pentru gestionarea deșeurilor din comună. Care este data licitației?

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Comuna Limanu inițiază o nouă licitație pentru servicii de gestionare a deșeurilor

Comuna Limanu a demarat o nouă procedură de achiziție publică pentru selectarea unui prestator care să se ocupe de servicii esențiale de gestionare a deșeurilor. Aceasta include „sortarea deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă” colectate separat din deșeurile municipale, precum și transportul reziduurilor rezultate la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică. De asemenea, sunt solicitate servicii de „eliminare a deșeurilor reziduale, deșeurilor stradale, pământului și pietrelor provenite de pe căile publice, precum și a reziduurilor de la instalațiile de tratare a deșeurilor municipale”. Aceste activități se vor desfășura fără a pune la dispoziție infrastructura tehnico-edilitare.

Licitația a fost reluată după anularea primei proceduri, estimată la 700.500 lei, pe data de 29 octombrie 2024. Noua achiziție are o valoare totală estimată de 1.078.090 lei și contractul va fi valabil pentru o perioadă de 12 luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau cererilor de participare este stabilit pentru 28 noiembrie 2024, la ora 15:00, pentru toate loturile în SEAP.

Detalii despre loturile de achiziție

Achiziția este împărțită în trei loturi distincte:

  1. LOTUL I: Activitatea de sortare a deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă colectate separat, inclusiv transportul reziduurilor rezultate la depozitele de deșeuri și/sau la instalațiile de valorificare energetică.
  2. LOTUL II: Activitatea de tratare mecano-biologică a deșeurilor reziduale în instalația integrată de tratare.
  3. LOTUL III: Activitatea de eliminare, prin depozitare, a deșeurilor reziduale, a reziduurilor rezultate de la instalațiile de tratare a deșeurilor municipale, precum și a deșeurilor care nu pot fi valorificate, provenite din activități de reamenajare și reabilitare interioară și/sau exterioară a locuințelor.

Decidenții autorității contractante

Persoanele cu funcții de decizie în cadrul autorității contractante includ: Georgescu Gheorghe-Daniel (Primar), Feodorof Mihai (Viceprimar), Ivan Georgiana (Secretar general), și alți consilieri, printre care Crăciun Nicolae, Crăciun Victoraș Bogdan, Ciobanel Nicolae, Alecsoiu Adriana, Dumitru Marius, Enacache Fevronia Liliana, Guzu Dan-Gabriel, Maricoiu Ionuț Călin, Rață Cristina, Țuțea Costel, Vlădescu Ștefan-Răzvan, Vlădescu Nicolae, și Mirciu Ion.

Aceste informații sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *