Primăria Năvodari va aloca aproximativ 3,7 milioane de lei pentru serviciile de salvamar și punctele de prim ajutor.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Licitație Publică pentru Serviciul de Salvare Acvatică în Năvodari

Primăria orașului Năvodari a inițiat o licitație publică pentru achiziționarea serviciului de salvare acvatică, care include salvamari și prim ajutor, pentru sezonul estival din 2025. Valoarea estimată a contractului este de 3.701.680,67 lei fără TVA, iar durata acestuia va fi între 1 mai și 30 septembrie 2025.

Organizarea serviciului de salvare acvatică va include 22 de caiace, 22 de posturi de observare în foișor, două posturi de prim ajutor și două baze nautice. Ambarcațiunile vor fi înregistrate în Registrul Căpităniei, cu responsabilitate din partea prestatorului. Personalul de salvare va fi selecționat, angajat și echipat corespunzător, iar cei care vor conduce ambarcațiunile sunt obligați să dețină Brevet sau Certificat de capacitate adecvat.

Programul de activitate va fi zilnic între orele 08:00 și 19:00 în perioada 1 mai – 15 iulie, respectiv 15 august – 30 septembrie, iar între 15 iulie și 15 august, programul va fi extins până la ora 20:00.

Dotarea posturilor de salvare va fi efectuată după semnarea contractului, conform cerințelor din caietul de sarcini, precum și în conformitate cu Hotărârea de Guvern nr. 1136/2007 și Regulamentul de funcționare a serviciului de salvamar și al punctelor de prim ajutor pe plajele din stațiunea Mamaia Nord / Năvodari, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Năvodari. Prestatorul va fi responsabil pentru asigurarea echipamentelor necesare personalului salvamar, incluzând uniforme și 40 de stații radio, precum și toate dotările necesare pentru posturile de observare. De asemenea, prestatorul va asigura dotările fiecărui caiac, inclusiv recondiționarea acestora, veste de salvare, colaci de salvare, padele, planșe și alte echipamente necesare.

În ceea ce privește ambarcațiunile, prestatorul va furniza cinci skijet-uri, dintre care două vor fi în proprietatea UAT Năvodari, două ATV-uri (unul în proprietatea orașului) și o barcă cu motor, inclusiv combustibilul necesar pentru o utilizare de 153 de zile, cu un consum estimat de 6 litri pe oră, pentru 7 ore de funcționare zilnic.

După finalizarea contractului, prestatorul va asigura dotările necesare pentru prestarea eficientă a serviciului, incluzând steaguri, pavilioane, catarge și panouri de afișaj. Vor fi furnizate minim 22 de pavilioane pentru „plaja supravegheată”, 22 pentru „înotul recomandat numai înotătorilor experimentați” și 22 pentru „intrarea în apă interzisă”. De asemenea, vor fi asigurate minim 22 de plăci indicatoare pentru „permite înotul”, 22 pentru „interzis înotul” și 22 pentru „post salvare”. Panourile cu regulile pentru prevenirea înecului vor fi furnizate în număr de minim 22. Vor fi disponibile minim 280 de balize cu lest, 22 de colaci de salvare și 44 de veste de salvare. Prestatorul va pune la dispoziție minim 2 ancore pentru barcă cu saulă și minim 75 de fluieruri. De asemenea, vor fi asigurate minim 75 de planșe individuale, 22 de truse de prim ajutor pentru înec, 4 truse pentru repararea bărcii și 2 truse pentru repararea motorului. Pentru înot, vor fi furnizate minim 75 de labe, vizor și tuburi. Prestatorul va asigura șalupe cu motor sau bărci de salvare cu motor, balize și alte echipamente necesare.

Informații despre achiziții de echipamente

Se anunță o achiziție importantă care include minim 22 de caiace, fiecare dotat cu paddle, planșe și alte echipamente esențiale.

Termenul-limită pentru depunerea ofertelor este 14 aprilie 2025.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *