Situație dificilă! Locuitorii din Inel 2 se confruntă cu lipsa apei calde la robinete de câteva luni.

Dobrogea Online
Moderator Dobrogea Online 208

Sursa foto:

0:00

Locuitorii din Inel 2, Constanța, fără apă caldă de peste trei luni

O situație senzațională a apărut în cartierul Inel 2 din municipiul Constanța, unde locuitorii conectați la sistemul centralizat de termoficare nu au avut apă caldă la robinete timp de mai bine de trei luni. Un cetățean a adus în atenție această problemă, menționând că Punctul termic 135 nu furnizează apă caldă de mult timp, fără informații clare privind soluționarea situației.

Acesta a precizat că a înaintat mai multe sesizări către diverse instituții pentru a obține clarificări cu privire la problema întâmpinată.

„Este inadmisibil ca, de mai bine de trei luni, toți cetățenii arondați Punctului termic 135 din Constanța să nu beneficieze de apă caldă. Am făcut sesizări la Termoficare, Protecția Consumatorului, Primărie și nu am primit niciun răspuns. Nu știm când se va relua furnizarea apei calde și ceea ce este cel mai frustrant este lipsa de comunicare din partea autorităților“, a declarat cetățeanul afectat.

Se menționează că în apropierea blocului D2 de pe strada I.L. Caragiale nr. 55 se desfășoară lucrări de înlocuire a conductelor subterane.

Liviu Popa, directorul Termoficare Constanța, a declarat că nu au înregistrat recent vreo avarie și că apa caldă este livrată către consumatori, dar lucrările în desfășurare ar putea afecta livrarea acesteia la Punctul termic menționat.

„În cadrul proiectului «Reabilitarea rețelelor termice secundare și contorizarea la nivel de scară pentru Municipiul Constanța – Etapa IV», se impune executarea lucrărilor de conectare a unor tronsoane noi de magistrale la racordul Punctului termic 135“, a explicat Liviu Popa.

Intervenția a fost planificată inițial pentru o durată de douăsprezece ore. Ulterior, pe 18 septembrie, a fost emis un nou anunț care indica faptul că apa caldă ar trebui să ajungă la robinete din Punctul termic 135.

În prezent, lucrările de modernizare și înlocuire a rețelei termice în zona respectivă nu sunt finalizate.

Reprezentanții Termocentrale Constanța au informat că au avut discuții cu cetățeanul care nu a primit răspunsuri din partea administrației locale. De asemenea, s-a confirmat că apa caldă va fi disponibilă în Punctul Termic 135 la începutul lunii octombrie a acestui an.

Distribuie acest articol