Vergil Chițac a emis mai multe dispoziții pentru încheierea exercitării unor funcții de conducere în cadrul Primăriei.

Dobrogea Online

Sursa foto:

0:00

Încetarea Funcțiilor Publice de Conducere în Administrația Locală din Constanța

Primarul municipiului Constanța, Vergil Chițac, a semnat o serie de dispoziții administrative prin care se dispune încetarea exercitării temporare a unor funcții publice de conducere vacante din cadrul diferitelor departamente ale administrației locale. Aceste măsuri fac parte dintr-un proces administrativ standard și se referă la finalizarea perioadei pentru care persoanele au fost numite temporar în acele funcții.

Este important de menționat că persoanele în cauză nu au obținut funcțiile prin concurs, ci au fost desemnate provizoriu. Conform legislației în vigoare, după expirarea acestor mandate, administrația poate decide fie prelungirea mandatelor celor numiți temporar, dacă condițiile legale permit acest lucru, fie organizarea unor concursuri pentru ocuparea definitivă a acestor funcții.

Dispoziții Administrative Emise

Dispoziția nr. 4224 se referă la încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de șef Serviciu Resurse Umane, gradul II, de către Gabriela Drăghici.

Dispoziția nr. 4223 anunță încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de șef Serviciu Pregătire Investiții, gradul II, din cadrul Direcției Strategii și Fonduri Europene, de către Giorgiana Loredana Iacob.

Dispoziția nr. 4222 vizează încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de șef Serviciu Juridic, gradul II, de către Rodica Emanuela Stoicescu.

Dispoziția nr. 4221 se referă la încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de director executiv, gradul II, din cadrul Direcției Strategii și Fonduri Europene, de către Ionela Carmina Popescu.

Dispoziția nr. 4220 vizează încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de director executiv, gradul II, din cadrul Direcției Patrimoniu, Direcția Generală de Urbanism și Patrimoniu, de către Mihaela Carmen Ispas.

Dispoziția nr. 4218 anunță încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de șef Serviciu Stare Civilă, gradul II, de către Raluca Oana Iorga.

De asemenea, dispoziția nr. 4219 se referă la încetarea exercitării temporare a funcției publice de conducere vacante de director executiv, gradul II, din cadrul Direcției Financiară, de către Georgeta Gheorghe.

Posibile Prelungiri de Mandate

Este foarte probabil ca mandatele persoanelor care ocupă în prezent aceste funcții publice de conducere vacante să fie prelungite. Aceasta se datorează complexității și duratei procedurilor necesare pentru organizarea concursurilor. Procesul de organizare a unui concurs implică mai multe etape, iar prelungirea mandatelor temporare poate reprezenta o soluție necesară pentru a asigura continuitatea activității instituției.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *